Najczęściej zadawane pytania
FAQ
Czy mogę kupić produkty on-line?
W tej chwili prowadzimy wyłącznie sprzedaż stacjonarną w naszym salonie w Koninie. Na stronie internetowej prezentujemy produkty, które można znaleźć w showroomie.
Czy projektujecie meble?
Posiadamy własną stolarnię, dlatego podejmujemy się realizacji indywidualnych zamówień. Wykonujemy projekty wyposażenia mieszkań i budynków użyteczności publicznej. Jeżeli mają Państwo niestandardowe oczekiwania, zapraszamy do kontaktu.
Gdzie znajduje się Wasz salon?
Salon Domoteka mieści się przy ulicy Przemysłowej 124 B w Koninie.
Jak mogę sprawdzić dostępność?
Wystarczy skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48 697 390 426, adresem mailowym: biuro@domoteka.konin.pl lub za pośrednictwem portali społecznościowych. Udzielimy informacji na temat produktu, który Państwa interesuje.
Czy przyjedziecie do mnie na obmiar przed projektem?
Tak. Przed rozpoczęciem projektu osobiście wykonujemy dokładny obmiar. Dzięki temu, mamy pewność, że nasze meble będą idealnie dopasowane do wymiarów pomieszczenia.
Czy mogę zamówić konkretny produkt i odebrać go w salonie?
Oczywiście. Mogą Państwo skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48 697 390 426, adresem mailowym: biuro@domoteka.konin.pl lub za pośrednictwem portali społecznościowych. Zamówione produkty będą czekać na Państwa w naszym salonie w Koninie.